Een bedrijfsportaal en intranetsite bij DERMA TRUCKS

De hoofdproblematiek van deze klant was dat elke werknemer zijn eigen documentjes had. Maar niemand wist van elkaar waar wat stond. Het gevolg was een enorm heen en weer gemail en regelmatig verlies van belangrijke gegevens en documenten.

Daarom implementeerden we Start2Share Office, een interne bedrijfswebsite die opgemaakt wordt volgens de noden en wensen van de klant en zijn business, met een technologie gebaseerd op Office 365.

Alle gegevens binnen een bedrijf die gedeeld moeten worden kunnen op een gestructureerde manier worden opgeslagen. En die structuur leg je zelf vast en verplicht je de gebruiker die te volgen. Als je bijvoorbeeld een nieuw dossier maakt, dan worden de eigenschappen opgevraagd om het goed te klasseren. En maak je een document dan zie je bovenaan dat je ook de nodige gegevens kan aanvullen om het document goed te klasseren. Maar zelfs al ken je de structuur niet, kun je toch vlot gegevens terugvinden via de zoekfunctie. Je merkt dus dat de doelstellingen van de klant, zijnde een gestructureerde opslag, het delen van informatie en het verminderen van mailverkeer op die manier snel gehaald wordt.